Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

A FISKARS termékek nyomában - Nálunk mindent megtalálsz!

A FISKARS termékek nyomában - Nálunk mindent megtalálsz!

Örökség: 1649-től napjainkig.

Boldogság, Jólét és Fenntarthatóság: Ahhoz, hogy igazán élvezhessük, amit szeretünk csinálni, a Fiskars aktívan tesz a fenntarthatóságért.

FISKARS & Agropoint Garden

A Fiskars Finnország legrégebbi vállalata, amely 2014-ben ünnepelte a 365. születésnapját. Történetünk a tizenhetedik században kezdődik, amikor több vasműhelyt is alapítottak Finnországban. A Fiskarst 1649-ben hozták létre, és büszk arra, hogy ma a nyugati világ egyik legrégebbi vállalataként tartják számon. Mi pedig büszkék vagyunk arra, hogy a FISKARS, GERBER termékek értékesítésében az élen járhatunk és az egyik legnagyobb termékkínálattal állunk a vásárlók rendelkezésére.

Miért vásárolj FISKARS / GERBER terméket?

A főzés, a kertészkedés és más kreatív tevékenységek javítják közérzetünket - ez bizonyított tény. A Fiskars olyan termékeket tervez, amelyek élvezetesebbé teszik az otthoni és ház körüli teendőket - növelve a fenntarthatóságot, az egészséget és a boldogságot az emberek életében.

 

A boldogság a fenntarthatóság szerves része

A tervezés a termék minden részletét érinti, annak megjelenésétől és tapintásától kezdve az elkészítéséig - és hogy mi történik vele használat után. A Fiskars a fenntarthatóságot előtérbe helyezve alakítja ki termékeit, lehetővé téve egyben, hogy azok használata igazi öröm legyen számunkra.

IDE kattintva érhetők el FISKARS termékeink! 

 

 

 

 

 

 

Néha jólesik egy kicsit kiszakadni a mindennapi körforgásból, és a háborítatlan természet felé venni az irányt, ahol megannyi kaland várja. Ha túrázni indul, sose hagyja otthon a Gerber szabadidős eszközöket, melyekkel nincs olyan feladat, amit ne tudna könnyedén megoldani. Akár vágni, hasítani, fűrészelni kell, ezek a szerszámok mindig kéznél lesznek, és sosem hagyják cserben.

Egy jól felkészült természetjáró számára nincs lehetetlen küldetés, csak izgalmas kihívás. Fedezze fel a túrázók, vadászok és horgászok számára készült eszközeinket!
IDE kattintva érhető el GERBER termékeink.

 

 

Mi köt össze bennünket?

                             

Innováció! Ügyfélközpontúság! Minőség!

Részletesebben:

Innováció: Az agrárium mindörökké az a szegmens marad, ahol fejlődni és fejlődni kell. Ezt kevesen merik elhinni és még kevesebben merik meglépni. Mi elszántak vagyunk, hogy olyan ügyfélélményt biztosítsunk, ami időt, energiát és anyagi ráfordítást igényel, de nem félünk, hogy ez ne épülne be. Gazdálkodók, termesztők, végfelhasználók visszajelzése egyaránt azt mutatja, hogy megéri azt az innovatív technológiát véghezvinni, ami ügyfélélményhez vezet. Örülnénk, ha Önnek is bizonyíthatnánk.

 

 

Ügyfélközpontúság: Ez az ami életrehívta az Agropoint Garden-t. Mit értünk ezalatt? 
A legnagyobb örömünk számunkra abból fakad, ha együtt dolgozhatunk, nem pedig magából a munkából.
Mindig arról bizonygattak minket, hogy emberekkel foglalkozni nem könnyű, sőt egyenesen nehéz. Vállalkozásunk célkitűzése ennek a mondatnak a megtagadása. Úgy gondoljuk, hogy egy vállalkozás alapvető motorja az, hogy hogyan bánik a partnereivel. Ezért mi azt tűztük ki célul, hogy mindenkinek maximális kiszolgálást szeretnénk nyújtani, függetlenül attól, hogy a kedves vásárlónak éppen milyen napja van. Ezért is merünk a szolgáltatásainkra/kiszolgálásunkra 100%-os garanciát vállalni.
Csapatunkban mindenki máshoz ért jobban. Ezért is mindenki a számára megfelelő munkakörben tevékenykedik. Ezt a jövőben is így tervezzük. Mi mindannyian komolyan vettük Teréz anya gondolatát miszerint: "Soha ne engedd, hogy valaki ne legyen boldogabb a veled való találkozás után, mint előtte!" Ezért bízunk benne, hogy bárki, aki kapcsolatba lépett már velünk, az boldogabban távozott a velünk való találkozás után. Mottónkat ezért továbbra is megéljük: "FÓKUSZBAN AZ ÖN GAZDÁLKODÁSA!"

Minőség: Kelet-Magyarország régiójában indult el vállalkozásunk, majd cégünk. Megtapasztaltuk, hogy mindig az nyer, aki 100-200 Ft-tal is a konkurens ára alá tud árazni. Hisszük, hogy ez egy totálisan félrecsúszott álláspont. Ugyanakkor tapasztaljuk azt is, hogy mára már egyre inkább elmozdult a társadalom abba az irányba, hogy a minőség fontosabb lett. Ezt az irányt nyitotta meg a FISKARS, a GERBER és ezt lovagolta meg az AGROPOINT GARDEN is.
Nem vagyunk abban a helyzetben, hogy irányt mutassunk bárkinek is, de ezt nagyon erősen képviseljük, hogy tegyen meg mindent annak érdekében, hogy mindig a minőség álljon előtérben. Legyen az kiszolgálás, termékminőség, emberség.